Wednesday, September 20, 2017

ამონარიდები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან. სწავლების შედეგები და ინდიკატორები.

-1-გვ.
ისტ  XI-2 --მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთ გავლენის ანალიზი.

მიმართულება--- სახელმწიფო  მმართველობა და პოლიტიკა.
შედეგი თვალსაჩინოა:

*მოსწავლე მსჯელობს თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი ცვლილებები ეკონომიკურ განვითარებაზე.

*ირჩევს ერთ ერთ სახელმწიფოს და მსჯელობს თუ რა გავლენას ახდენდა  ამ ქვეყნის ეკონომიკურ პრიორიტეტებზე ის ნედლეული რომელიც მის ტერიტორიაზე მოიპოვება.

ისტ  XI--3 მოსწავლეებს შეუძლიათ სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი.

შედეგი თვალსაჩინოა.

*მსჯელობს სახელმწიფოს  მახასიათებლების შესახებ.
*ტოპოლოგიურად აჯგუფებს სხვადასხვა ეპოქის სახელმწიფოებს და ადარებს მათ ერთმანეთს.
* ადარებს სახელმწიფოს სოციალურ ორგანიზაციის სხვა ფორმებს, მსჯელობს მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე.

ისტ XI -4 მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი  სტრუქტურების ჩამოყალიბებასა და  დროსი ცვალებადობის ანალიზი.

შედეგი თვალსაჩინოა.

* მსჯელობს თუ რას იწვევს სახელმწიფო   მმართველობის სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობას.
*გამოთქვავს საკუთარ მოსაზრებას თუ რატომა მმართველობის ესა თუ ის ფორმა დამახასიათებელი ამა თუ იმ ეპოქისთვის.
* ადარებს საქართველოს მმართველობის სტრუქტურებს სხვადასხვა ეპოქაში.

ისტ XI-6  მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სოციალურ კულტურაზე კულტურაზე , რელიგიის გავლენის ანალიზი.

მიმართულება-- რელიგია და კულტურა.

შედეგი თვალსაჩინოა:

No comments:

Post a Comment