-1-გვ.
ისტ XI-2 --მოსწავლეს შეუძლია რესურსებისა და ეკონომიკის ურთიერთ გავლენის ანალიზი.
მიმართულება--- სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა.
შედეგი თვალსაჩინოა:
*მოსწავლე მსჯელობს თუ რა გავლენას ახდენს ბუნებრივი ცვლილებები ეკონომიკურ განვითარებაზე.
*ირჩევს ერთ ერთ სახელმწიფოს და მსჯელობს თუ რა გავლენას ახდენდა ამ ქვეყნის ეკონომიკურ პრიორიტეტებზე ის ნედლეული რომელიც მის ტერიტორიაზე მოიპოვება.
ისტ XI--3 მოსწავლეებს შეუძლიათ სახელმწიფოს რაობისა და მნიშვნელობის ანალიზი.
შედეგი თვალსაჩინოა.
*მსჯელობს სახელმწიფოს მახასიათებლების შესახებ.
*ტოპოლოგიურად აჯგუფებს სხვადასხვა ეპოქის სახელმწიფოებს და ადარებს მათ ერთმანეთს.
* ადარებს სახელმწიფოს სოციალურ ორგანიზაციის სხვა ფორმებს, მსჯელობს მის დადებით და უარყოფით მხარეებზე.
ისტ XI -4 მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბებასა და დროსი ცვალებადობის ანალიზი.
შედეგი თვალსაჩინოა.
* მსჯელობს თუ რას იწვევს სახელმწიფო მმართველობის სტრუქტურებში ცვლილებების აუცილებლობას.
*გამოთქვავს საკუთარ მოსაზრებას თუ რატომა მმართველობის ესა თუ ის ფორმა დამახასიათებელი ამა თუ იმ ეპოქისთვის.
* ადარებს საქართველოს მმართველობის სტრუქტურებს სხვადასხვა ეპოქაში.
ისტ XI-6 მოსწავლეს შეუძლია ამა თუ იმ ქვეყნის მატერიალურ და სოციალურ კულტურაზე კულტურაზე , რელიგიის გავლენის ანალიზი.
მიმართულება-- რელიგია და კულტურა.
შედეგი თვალსაჩინოა:
No comments:
Post a Comment