Wednesday, September 20, 2017
ამონარიდები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან. სწავლების შედეგები და ინდიკატორები.
* ადარებს საქართველოსა და სხვა ქვეყნების წინაქრისტიანულ რელიგიურ წარმოდგენებს და მათ გავლენას ხელოვნებასა საზოგადოების ყოფაზე.
* მსჯელობს ძირითადად მონათეისტურ რელიგიების წიაღში არსებულ მსგავსებასა და განსხვავებების შესახებ.
* საკლასო დისკუსიისას მსჯელობს, თუ რა გავლენა მოახდინა ქრისტიანობამ ქართველი ხალხის ხელოვნებასა და ყოფაზე, ავლებს პარალელებს სხვა რომელიმე ქრისტიანულ ქვეყანასთან.
* მსჯელობს თუ როგორ იცვლებოდა ურთიერთ დამოკიდებულება საერო და სასულიერო ხელისუფლებებს შორის, სხვადასხავა ეპოქასა თუ ქვეყანაში და რა გავლენას ახდენდა ეს ცვლილება ქვეყნის კულტურულ განვითარებაზე.
ისტ-XI-8 მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა კულტურების ურთიერთ ზეგავლენის საკითხების კვლევა.
მიმართულება---რელიგია და კულტურა.
შედეგი თვალსაჩინოა:
* მსჯელობს, ასახელებს ისტორიულ მაგალითებს, როცა ამა თუ იმ ხალხის კულტურამ, რა პოზიტიური და ნეგატიური გავლენა მოახდინა სხვა ქვეყნის ისტორიულ კულტურულ სინამდვილეზე.
* ინდივიდიალურ ან ჯგუფური მუშაობისას ასახელებს ქართული ხელოვნების იმ ძეგლებს, რომლებზეც სხვა კულტურამ მოახდინა გავლენა, ასაბუთებს თავის არჩევანს.
* ირჩევს ქართულ საკულტო თუ საერო დანიშნულების ძეგლებს და ავლებს პარალელებს სხვა ქვეყნების ძეგლების არქიტექტურასთან.
* საკლასო დისკუსიისას მსჯელობს ევროპულ და აღმოსავლურ კულტურების ურთიერთ მიმართულებაზე და მათ გავლენას ქართველი ხალხის ხელოვნებაზე და ყოფაზე.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment